piątek, 15 lutego 2019

Walentynki dla moich facetów i od nich ;)





Witam :)
Takie symboliczne walentynki przygotowałam dla moich najukochańszych mężczyzn :)
Dla synków pudełeczka ze słodkościami i uśmiechnięte serducho - lizak. A dla męża serduszkowa bombonierka z Walentynkowym liścikiem ;)



 A ja dostałam od moich chłopaczków takie śliczne Walentynki :)



Ziemniakowe serduszka na frytki:


"Wystrzałowe" serce na gumce:


I mandarynkę z wydartym napisem I 💗you💗
owiniętą w "kasę" ;) 







Piękne serduszko origami:

I oczywiście słodkości od najstarszego syna i kwiatki od męża 💗


To najcudowniejsze prezenciki 💗


Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Super Walentynki dostałaś. Mandarynka w kasie bomba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie pomysłowe prezenciki 😁 Pozdrawiam Aniu! 💕

      Usuń
  2. Wow, jestem pod wrażeniem, a uśmiech mam od ucha do ucha. Super masz chłopaków, SUPER :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ja też miałam uśmiech od ucha do ucha jak zobaczyłam moje wymyślne Walentynki 😁 Są najcudowniejsze przez swoją oryginalność i unikatowość 😉💕 Pozdrawiam, kochana serdecznie!

      Usuń