poniedziałek, 18 lutego 2019

Serca na bogato


Witajcie...
Walentynki już za nami, ale zrobiłam serduszkowe kolczyki na zabawę u Reni (oczywiście😁) "Kocham frywolitkę". W lutym królowały serduszka w każdej postaci. Ja zrobiłam serduszka na bogato, z wieloma świecidełkami :) Wzór My Magic Jewerly, nitka Madeira 15 gold 27 (podwójna), koraliki szklane drobne i kryształki.
Oczywiście zgłaszam je do zabawy u Reni :)




i banerek zabawy :)


Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. hehe, tym razem zgłosiłaś kolczyki do mnie, ale to tylko mały szczegół, wiec się nie przejmuj;D
    Piękne kolczyki oczywiście:) ciekawe czy na tych długich biglach nosi sie je wygodnie?? chyba muszę wypróbować.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, Reniu, serdecznie Cię przepraszam! Taka zakręcona jestem, że pomyliłam wszystko 😀Ale już zmieniam oczywiście! Condo kolczyków, bardzo dziękuję 😊 W sumie to sama nie nosiłam na długich biglach to nie wiem jeszcze...😉

      Usuń
  2. Piękne kolczyki, cudne są i to "na bogato" wcale mi nie przeszkadza. Śliczne są. Co do tych bigli to dość często je wykorzystuję i noszą się super, tylko nie lubią puchatych szalików, bo lubią się haczyć, poza tym je uwielbiam. Aguś, czy ten wzór jest gdzieś dostępny (nawet płatny)?
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko 😍😙 Cieszę się, że Ci się podobają 😀 Bigle fajnie wygladaja, więc dobrze, że fajnie się noszą, pewnie jeszcze jakieś zrobię z nimi 😉 Wzór jest dostępny bezpłatnie. Jak znajdę linka to podeślę, a jak nie to wyślę Ci na priv zapisane zdjęcie 😊

      Usuń