sobota, 12 marca 2022

Komplet biżuterii

Witam... 
Niedawno dołączyłam do grupy na FB Endrucks 1920 Project, którą prowadzą Muscaan i Ninetta Caruso  
Każdy może dołączyć do projektu :)
Wzory ze starej publikacji z 1920 roku autorstwa Eleonore Endrucks-Leichtenstern za sprawą wielu frywolitanek dostają nowe życie :)
 W grupie wybieramy jakiś wzór i robimy go po swojemu, przerabiamy, łączymy itp. Można wybrać cały wzór lub tylko jego część. Te wzory dają ogromne możliwości. Ja w wielu widzę przepiękne biżuterie choć projekty nie są typowo biżuteryjne 😉
Na pierwszy raz wzięłam na tapetę wzór nr 43. Korzystałam ze schematów Ninetty Caruso i wybrałam łuki nie układane blokowo tylko "naokoło" Nie są one jeszcze tak idealne jak bym chciała, ale i tak jestem zadowolona. Z części tego wzoru powstał u mnie naszyjnik i kolczyki. Dodałam drobne koraliki i kryształki. Wykonałam go z nitki Madeira 10 Black Pearl.












 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. Such a beautifully elegant set with impeccable tatting and an equally special write-up. 💜💜💜 Thank you so much for all your enthusiasm and participation 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana😍❤ To świetny projekt i mam już pomysły na wykorzystanie innych wzorów. Cieszę się, że dołączyłam do tak zacnego grona😍❤😘

      Usuń
  2. Wonderful! Thank you very much, we are more than happy that the project inspire your creativity!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziekuję 😊 💕 😍 ❤ Bardzo wiele jest inspiracji w tym projekcie. Mam nadzieję, że kolejne wzory też dobrze mi wyjdą❤😍😘Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń