środa, 10 lipca 2024

Wymiankowe prezenciki

Witam...
Na początku czerwca byłam na zjeździe grupy Kolory Frywolitki. Standardowo prezentem jest kartka z miejsca zamieszkania (lub okolicy, jak u mnie) i mały prezencik frywolitkowy.
Kartkę oczywiście zrobiłam sama wykorzystując starą grafikę. Jakoś nie mogłabym kupić zwykłej pocztówki 🙈
Do tego dorobiłam breloczek - kostkę z wzoru Liliantatlace z dodatkowymi dyndającymi kwadracikami.
Wykorzystałam różne grubości i kolory nici Sanbest i koraliki Nihbeads 12, a do środka dałam szklaną kulkę.
 

















 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Przepiękne i pomysłowe, wow😍🫶

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw wymiankowy! Dzięki tym wspaniałym drobiazgom ktoś o Tobie pamięta i miło wspomina krótkie czerwcowe noce i rozmowy do rana. Pozdrawiam gorąco 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję, kochana❤️ Mam nadzieję, że miło wspomina ten czas, bo ja na pewno❤️Pozdrawiam serdecznie 😘

      Usuń