czwartek, 1 września 2016

Rozdawajka z okazji roczku :)

Niedawno minął rok odkąd zdecydowałam się założyć bloga... Cieszę się, że odwiedzaliście mnie i komentowaliście moje prace :) Bardzo Wam dziękuję i mam nadzieję, że mnie nie opuścicie :D
Z okazji mojego pierwszego roczku mam dla Was rozdawajkę :D Jako, że najwięcej prac mam frywolitkowych i karteczkowych postanowiłam podarować jednej osobie kolczyki frywolitkowe z bardzo lubianego przeze mnie wzoru Coriny Meyfeldt i drugiej zestaw koroneczkowych skrapków :)
Kto chciałby zgarnąć jedno lub drugie proszony jest o wpisywanie się w komentarzu z deklaracją, na którego cukierasa ma chęć ;) Byłoby również miło, gdybyście szepnęli słówko znajomym o moim skromnym blogu :) Można zapisywać się do 10 września. Wśród osób zdeklarowanych w danej grupie (kolczyki lub skrapki) moje dziecię wylosuje po jednej. Wynik ogłoszę 11 września.



A takie oto można dostać cuksy:

 Kolczyki

lub scrapki, każdy wzór podwójnie


Serdecznie zapraszam do kolejki ;)

33 komentarze:

  1. No na kolczyki to bym się skusiła - zawsze podziwiałam Twój talent i jestem pod wielkim wrażeniem jak się rozwinęłaś przez te lata - trzymam kciuki za dalsze sukcesy i ten roczek niech zamieni się w piękne i owocne lata <3 całuję Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja spróbowałabym szczęścia bo bardzo mi się podobają te skrapki :)
    Aguś! Wytrwałości w dalszym blogowaniu ci życzę i wyrozumiałości twojego otoczenia gdy robótkujesz czy blogujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, kochana, dziękuję! Wyrozumiałość bardzo się przyda ;)

      Usuń
  3. Gratuluję 1 rocznicy.Kolczyki piękne,ale niestety ja nie noszę. Pozdrawiam serdecznie i życzę kolejnych długich i owocnych lat oraz dużej ilości osób odwiedzających Twojego bloga Agnieszko.Pozdrawiam Krystyna N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, dziękuję ślicznie! Hmmm, nie przemyślałam, że ktoś może nie nosić kolczyków... Pomyślę może jeszcze o jakiejś bransoletce, żeby każdy miał szanse coś wybrać :)

      Usuń
  4. Zdrapki kochana no nigdy takich cudów w rękach nie miałam choć robię różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Scrapki miało być ale telefon wiedział lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Scrapki miało być ale telefon wiedział lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrapki kochana no nigdy takich cudów w rękach nie miałam choć robię różne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponieważ takie kolczyki mam w wielu wersjach kolorystycznych, a w scrapie jestem początkująca to chętnie zgarnę zestawik papierowych koronek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasem zdarza mi się przygotowywać różne karteczki, a nie mam takich cudnych wykrojników, chętnie bym je przygarnęła. Bo kolczyki tak jak Iza, mam już w różnych wersjach :) Gratuluję Aga pięknych prac i minionego roku na blogu. Życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki piękne, ale frywolitki robi moja siostra, więc trochę ich mam. Ate koronkowe scrapki są cudowne, chętnie zaopiekuję się nimi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję roczku i życzę kolejnych super lat w tworzeniu kolejnych pięknych prac! kolczyki są przepiękne, chętnie bym przygarnęła, mimo że scrapki kuszą niezmiernie:) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za gratulacje :D Cieszę się, że jesteście chętne do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się przyłączam do zabawy. Papierkowa jestem to chętnie przygarnę papierkowe koroneczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenciki przygotowałaś Agaszku. W kolejce się nie ustawię, bo kolczyki Twoje mam, a scrapki (może nie wszystkie takie)powycinam sobie. Ale za to u siebie na pewno puszczę wici o Twojej rozdawajce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje 1 Rocznicy:)! a ja poporsze scrapki:), pozdrawiam cieplo:), malwinku

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne i koczyki i scrapki, ale zgłaszam się na te drugie, gdyż sama trochę scrapuję a tych piękności akurat nie mam.Gratulacje i powodzenia na kolejny rok!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do zabawy i wybieramy skrapki. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. och jak daleko jestem w kolejce , ale chętnie przygarne scrapki, /kolczyków nie noszę/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy. No i może ustawię się w kolejce do scrapków.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za gratulacje! Zdaje się, że więcej jest chętnych na skrapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agnieszko gratuluję twórczej pracy i pierwszego roczku istnienia bloga, życzę wielu sukcesów i nieustającej weny w dalszym tworzeniu i wielu kreatywnych pomysłów. Ja kilka dni temu także rozpoczęłam swoją przygodę z prowadzeniem bloga. Przy okazji zapraszam serdecznie kasia-haj.bogspot.com. Kolczyki frywolitkowe są śliczne i energetyczne (zawsze podziwiałam te cuda wyczarowane z nici). Moje serce jednak skradły piękne koronkowe skrapki i uwielbiam delektować się takimi cukieraskami:). Pozdrawiam serdecznie Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje Agaszku rocznego już bloga ,życzę weny na kolejne lata :) frywolitki robisz cudowne ,wiem bo kolczyki od Ciebie mam ,skrapki masz piękne ,ja takich nie mam więc ustawię się po nie w kolejce - pozdrawiam serdecznie - Renia gruzinowa

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem robótkowa szydełko i druty , podziwiam frywolitkę , ale oczy mówią Nie :) więc ustawiam się w kolejce zabawowej , Wszystkiego Najlepszego z okazji 1 rocznicy :) pozdrawiam .Marta

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych w blogsferze. Chętnie przyłączę się do zabawy. Po cichutku marzą o tych pięknych scrapkach. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, że tyle Was już jest! Dziękuję za miłe słowa :) Marta Pycha, ustawiasz się po kolczyki, czy skrapki, bo troszkę nie załapałam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super. Jeszcze zdążyłam :)))) Staję grzecznie w kolejce po scrapki. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ok. Lista zamknięta. Bardzo wszystkim dziękuję za udział wszystkim zabawie i polecanie mojego bloga znajomym :D:D W następnym poście podam wyniki losowania :D W ŻYCZĘ wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń