piątek, 19 kwietnia 2019

Wielkanocne kartki i życzenia świąteczne


Witam...
W tym roku Wielkanoc zastała mnie jeszcze szybciej niż zwykle, mimo, że jest stosunkowo późno ;)  Mam sporo roboty i czas mija mi w rekordowym tempie. Ale nie darowałabym sobie, żeby choć najbliżsi nie dostali moich symbolicznych świątecznych kartek. Dlatego wyskrobałam kawałeczek czasu, żeby zrobić choć te  kilka sztuk jednakowych karteczek.
Jest to równiez moja inspiracja na blogu I like challenges, gdzie serdecznie Was również zapraszam! 
Przy okazji chciałabym złożyć wszystkim odwiedzającym mojego bloga zdrowych, radosnych świąt, błogosławieństwa Bożego, smacznej święconki i mokrego dyngusa!






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz