wtorek, 30 kwietnia 2019

Winogronka


 Witam :)
Dzisiaj przedstawiam kolczyki, które nazwałam Winogronka, bo troszkę je przypominają ;) Długo czekały na realizację, bo już dawno chciałam je zrobić, widziałam je w japońskiej ksiąźce.  Impulsem były kolczyki, które zrobiła Justynka. Dodałam od siebie koraliki i wyszły mi winogronka ;) I powiem nieskromnie, że bardzo mi się one podobają :) Na tyle bardzo, że powstały już następne, ale pokażę je kiedy indziej ;)
Nitka Madeira 15 antique gold i szklane koraliki.







Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. Wow, są piękne i rzeczywiście przypominają winogronka. Dodanie koralików fajnie odmieniło ten model, który ja robiłam :-) teraz Ty będziesz oją inspiracją 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😍 Ha ha ha! Będziemy się wzajemnie inspirować. Ciekawa jestem jak Ci wyjdzie, bo ja już mam następne, tylko fotki obrobić muszę 😉

      Usuń
  2. Piękne kolczyki, zazdroszczę Wam dziewczyny tego potencjału w pozytywnym znaczeniu rzecz jasna :) czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Monika :D Bedzie więcej, a nawet już jest, tylko fotki obrobić ;)

      Usuń
  3. Boskie kolczyki, cudowna zieleń, bardzo uspokajająca, a już trochę się na ten kolor patrzę. hehe Naprawdę wspaniałe. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😊😁 Czasem taka uspokojająca zieleń jest mi bardzo potrzebna przy mojej gromadce 😂

      Usuń
  4. Te kolczyki są przepiękne. Podobają mi się ich delikatność i oryginalność. Wyglądają tak, jakby były stworzone do noszenia w letnie wieczory, podczas spacerów po winnicach. Idealne dopełnienie dla letniej sukienki i pięknej fryzury. Gratuluję wykonania i czekam z niecierpliwością na kolejne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję, miło mi :) Cieszę się, że się podobają :)

    OdpowiedzUsuń