piątek, 22 lutego 2019

Brązowa siateczka


Witam serdecznie :)
Dzisiaj bransoletka, którą już wcześniej kilka razy robiłam. Tą konkretną zrobiłam podczas zabawy na grupie frywolitkowej prowadzonej przez Anię Krause :) Aniu, dziękuję za wspólną zabawę, w grupie supła się przyjemniej :) Bransoletka z koralikami jest pomysłu Asi Szmajdy Koronka z pasją, Asia dzięki za inspirację :)
Nitka Madeira 10 bronze, koraliki szklane Nihbeads i kryształki oponki.









Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Fajnie, że się tak podoba.
    Twoja wersja też mi się podoba.
    Dziękuję Aga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się podoba 😀 Widziałam taką bez koralików i pomimo, że zapisałam w inspiracjach, to jakoś ie śpieszno mi było do niej. Ale Twoja wersja z koralikami jest obłędna! Dzięki!💕

      Usuń