środa, 20 lutego 2019

18-ka Michała

  Witam...
Niedawno pokazywałam zaproszenie na 18-kę syna, a dziś dopasowane do niego pudełeczko pamiątkowe jako nasz prezent. Dodatkowo coś słodkiego i listy, które pisałam co miesiąc, jak był malutki. Listów jest 12, bo pisałam je do roczku. Każdego miesiąca dawałam mu wypisaną karteczkę co w jego życiu wydarzyło się przez ten miesiąc i robiłam fotkę. 
Planowałam zrobić jakiś album, ale... jakoś tak mnie "zaskoczyła" ta osiemnastka i zbrakło mi czasu :D 
Pamiątkowe fotki umieściłam za to w pudełku. Oczywiście nie wszystkie, bo jak zaczęłam przeglądać albumy i zdjęcia na dyskach, to nie wystarczyłoby mi miejsca w 50 pudełkach nawet.
Pudełko w wersji pierwotnej miało mieć 9 zdjęć, ale z ciężkim sercem wybrałam minimum czyli wyszło... 44 ha ha ha! No cóż dla matki każde zdjęcie jest ważne...
Fotki na życzenie syna zamazane ;) Ale ogólne założenie widać :)

Pudełeczko jest moją inspiracją na blogu I like challenges, gdzie również serdecznie zapraszam :)



































Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. I cóż mogę napisać ? Wszystkiego najlepszego dla Michała :) będzie miał wspaniałą pamiątkę ,jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kochana, bardzo dziękuję 😙 💕 Przekażę życzenia Michałowi 😊 Mam nadzieję, że kiedyś z sentymentem spojrzy na to pudełeczko....💕

      Usuń