piątek, 14 września 2018

Zaproszenie na Jarmark

 Witam kochani...
Tym razem nie będzie moich prac na fotkach 😉 Ale serdecznie zapraszam do obejrzenia i zakupu na źywo. Mam wielką przyjemność uczestniczyć po raz kolejny od kilku już lat w Jarmarku, którego jest juz 10 edycja. Jest to X Jarmark Produktu Lokalnego LGD Dobra Widawa, który odbędzie się już jutro na Oleśnickim  rynku. Kto się wybiera, zapraszam na moje stoisko nr 6 Znajdziecie tam cały ogrom moich prac, niektórych jeszcze nawet nie zdążyłam tu pokazać 😉 
Oczywiście oprócz moje stoiska będzie tam mnóstwo innych ze wspaniałym rękodziełem z różnych technik, produktami żywnościowymi t.j. miodami, serami, wędlinami, chleba mi i innymi. Będą również atrakcje dla dzieci i występy muzyczne i taneczne umilające czas.
 Kto nie wierzy, niech przekona się sam 😊
Jarmark trwa przez weekend 15-16 września.
Mam nadzieję, że do zobaczenia!


Fotka zapożyczona  ze strony wydarzenia 😉

Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Bardzo lubie takie kiermasze i jarmarki, szkoda , że mam daleko

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, Teresko, poznałybyśmy się na żywo 😊

    OdpowiedzUsuń