niedziela, 30 września 2018

Breloczki

 Witam :)
Dzisiaj Dzień Chłopaka, a że mam łącznie z mężem 5 facetów, to przygotowałam dla synów dodatek do słodkości, które dostali :)
Powiem szczerze, że robione na szybko, bo za późno o tym pomyślałam, ale są. Oto 4 breloczki z ulubionymi zwierzątkami moich synów. Najstarszy dostał jaszczurkę, bo od zawsze chciał ją mieć i w końcu przyszedł czas ( po 17 latach ;) ), że taką ma żywą, więc symbolicznie breloczek z jaszczurką. Drugi syn wydaje odgłosy delfina bardzo realistycznie, więc dostał breloczek z delfinkiem. Trzeci z synów dostał żółwika, bo też lubi to zwierzątko :) A najmłodszy wbrew swojej ruchliwej naturze, ma breloczek ze ślimakiem ;)
Wzory ślimaka, jaszczurki i żółwia opracowałam sama, natomiast delfinek był inspiracją stąd.
I jak ostatnio często mi się to zdarza, rzutem na taśmę wrzucam post do Justynki do zabawy "Kocham frywolitkę", gdzie nadal ćwiczymy łuczki :D
















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

14 komentarzy:

  1. Piękne. Jaszczurka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, bardzo misternie wykonane zwierzątka. Podziwiam za pomysły i technikę, bo wiem, że nie łatwo jest tak idealnie łączyć te łuczki. Są super i mężczyźni na pewno zadowoleni :-) A co dla najstarszego? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, dziękuję, kochana :) Chłopcy zadowoleni i to bardzo! Zwierzątka im się podobały, a słodkości dopełniły reszty ;) A najstarszy mężczyzna dostał już same słodkości ;) :P

      Usuń
  3. No tego się nie spodziewałam, frywolitkowe zwierzaki, obłęd. Jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Haniu :) Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały moje zwierzaki :D

      Usuń
  4. Śliczne zwierzaki. Fajny zwierzęcy pomysł. Aguś a delfinka na pewno muszę zrobić. Jest słodki i uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaziu, dziękuję, kochana!😊 Delfin się przyjemnie robi 😊 A Twoje wnuczki byłyby zachwycone 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zaskoczona, że z niteczki i takie cuda można wyczarować. Chyba nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do wydziergania. Są śliczne. Misterna robota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sandra, dziękuję :) Faktycznie jak sobie coś umyślę, to będę kombinowała, aż wyjdzie ;)

      Usuń
  7. świetny pomysł i perfekcyjne wykonie- chłopcy musieli być zadowoleni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, Reniu 💕 😙 Tak, chłopcy byli zaskoczeni, ale zadowoleni 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. These are all so cute!!! Beautiful applications! 🐬🐬🐬

    OdpowiedzUsuń