środa, 26 września 2018

Parawaniki

Witam...
 Dzisiaj następna porcja kartek kiermaszowych :)
Oczywiście wolę robić kartki i pudełka na indywidualne zamówienie, ale bywa czasem właśnie tak, że trzeba zrobić więcej na szybko i nie mam czasu na wymyślanie nowych wzorów 😉 Dlatego znów hurtowo :D
Dziś dawno nie robiona przeze mnie forma, którą postanowiłam odgruzować - parawany.
Zrobiłam je na ogólne okoliczności, ale też jedną typowo na ślub. I właśnie tą ślubną inspiruję dziś na blogu I like challenges, gdzie również serdecznie zapraszam :)
Jak Wam się podobają? Ja jestem zadowolona, powiem nieskromnie 😉























Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 


3 komentarze:

  1. Fajne to odgruzowanie tematu :-) Kartki ręcznie wykonane mają swój niepowtarzalny klimat i nigdy się nie znudzą, bo wbrew pozorom każda jest inna. Faktycznie, te spersonalizowane bardziej trafiają do serca odbiorcy, ale czasem siła wyższa. Na kiermaszu nie ma jak tego wykonać Niemniej i tak sa dużo cieplejsze w odbiorze niż te z drukarni :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki, ja takich skomplikowanych nie robię

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Wam dziękuję 😙 💕 Sandra masz rację, nawet jeśli nie spersonalizowane, to jednak co robione ręcznie, to ręcznie 😊 Mają wszystkie po kawałeczki mojego serducha 💕

    OdpowiedzUsuń