poniedziałek, 17 września 2018

Koszule


Witam 😊
I już po Jarmarku... Relację napiszę trochę później, bo trzeba zgrać fotki z aparatu ;)
A tymczasem na spokojnie mogę pokazać prace, które robiłam nieco "hurtowo". Starałam się jednak, aby chociaż wzór był w różnych kolorystykach czy stylizacjach ;) Zawsze to nie wszystko jednakowe, prawda?
Zaczynam po męsku ;)
Dzisiaj pokażę Wam jakie koszule "uszyłam" dla Panów 😉 Dawno nie robiłam tej formy, a myślę, że jest dość ciekawa, prawda?
Taką koszulą, po wakacjach zaczynam inspirować na blogu I like challenges, gdzie serdecznie Was zapraszam :)















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

7 komentarzy:

  1. Fajne koszulki. Oglądam i uśmiecham się. Twoje fotki z jarmarku świetne. Jak zwykle uroczo i bogato.
    Aguś i znowu mi się nie udało tam dotrzeć . Buziam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaziu, Aga, bardzo Wam dziękuję 😙 Kaziu no szkoda, że nie dotarłaś, kochana, ale mam nadzieję, że niebawem uda nam się spotkać razem 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Super są te koszulki, bardzo mi się podobają. Są świetne, może też takie zrobię? Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Justynko, dziękuję 😙 Zrób i pochwal się jak Ci wyszło 😊Pozdrawiam, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER kolekcja męskich karteczek.Śliczne kolorki i oczywiście piękne wykonanie.Dla mojego mena niebieska naj...naj...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie, Krysiu! <3 :* Bardzo mi miło :) Pozdrawiam serdecznie, kochana!

      Usuń