środa, 28 lutego 2018

Z zającem :)

 To moja pierwsza wielkanocna kartka. Robiona na bardzo szybko, bo chciałam zdążyć na zabawę u Ani tutaj "Kartki przez cały rok". O mały włos a przegapiłabym ten miesiąc, miałam sporo na głowie i tak wyszło... Ale zdążyłam, a to najważniejsze. Kartka nie jest może zbyt wyszukana. Wybrałam elementy z bingo: Zając/królik - listki - kokarda, ewentualnie mogą być jeszcze tulipany 😊 Mam nadzieję, że Ania zaliczy mi karteczkę do zabawy 😊








I jeszcze banerek zabawy:



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

6 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie 😊Cieszę się, że Ci się podoba 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie że zaliczy bo jest urocza. Piękna grafika i cudny wiosenny bukiecik.
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Aniu :* Bardzo się cieszę, że zdążyłam rzutem na taśmę znów 😉 💕 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, Ewa, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń