poniedziałek, 12 lutego 2018

W kolorze roku ;)

 Witam serdecznie 😊
Ten komplt zrobiłam dla siebie. Tak mi się zachciało fioleciku. A podobno fiolet jest kolorem roku 2018,  no to mam taki modny 😉 Wzór wymyśliłam sobie sama. Nitka YarnArt Canarias połączona z cieniutką niteczką Tytan 80 w nieco ciemniejszym odcieniu. Nie widać tego tak dokładnie, ale jasny fiolet Canariasa został nieco złamany ciemniejszym fioletem.






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

9 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik. Dobrze, że dla Ciebie więc mam nadzieję że zobaczę na żywo. Wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, no fajny komplet :)
    Co to za nici? Jeśli mogę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknościowy komplecik :-) mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplecik!!! Śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie Wam dziękuję 😙 Bardzo mi miło 😊 Asia nitką to Canarias połączony z cieniutkim Tytanem 80 w opisie jest 😉). Kaziu zapraszam serdecznie na kawkę i do oglądania na żywo 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet cudo i wzór śliczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Reniu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń