czwartek, 15 lutego 2018

Arduino ;)

Tym razem kartka. Nietypowa, ale zwykle takie robię moim synom 😉
Mój najstarszy syn tworzy jakieś programowane roboty, albo ich elementy z rożnych modułów. Zwie się to Arduino, ale tak naprawdę to sama nie wiem czy to firma, czy co innego 😋
Na tą kartkę czekał dość długo, nie mogłam się za nią zabrać, choć projekt dawno zrobiłam 😉 Dostawał zamienniki, ale w końcu się doczekał 😀
Po właściwym podłączeniu kabelków napis na "wyświetlaczu" pewnie byłby właściwy. Niestety nie znam się na tym i z mojego połączenia kabelków nie wyszło tak naprawdę nic 😀 Ale wizualny efekt osiągnęłam i kartka się podobała, a to najważniejsze 😉

Kartką tą inspiruję dla I like chellenges, gdzie również Was serdecznie zapraszam!










Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

3 komentarze:

  1. jesteś niesamowita Agaszku w tworzeniu tych kartek dla chłopców :) Renia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie 😊 Reniu, kartki dla moich chłopców to nie lada wyzwanie ;)

    OdpowiedzUsuń