poniedziałek, 5 lutego 2018

Serduszkowy komplecik

 Niedługo Walentynki, dlatego proponuję komplet serduszkowy 😊 Szczerze powiem, że przeleżał jakiś czas nieskończony, bo zmieniła mi się wizja dodanych koralików i jakoś nie mogłam zdobyć się na poprawę wyglądu 😉 Zmobilizowałam się w końcu i... tak akurat utrafiłam w zabawę u Reni i kolejny odcinek "Kocham frywolitkę", w której zadaniem jest wykonać coś warstwowego, 3D. Zgłaszam więc komplecik do zabawy o tutaj.
Nitka Babylo, koraliki perełki i kamyczki ze sklepu Stoklasa. Wzór My Magic Jewerly




I banerek zabawy jeszcze 😊 Nawet nitka taka jak w banerku mi wyszła 😁



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

16 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie 😊 Cieszę się, że Ci się spodobał 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne serduszka. Kolorki fajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Kaziu 😙 Jednak ten koralik pasuje bardziej niż tamte, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet Agnieszko i to w kolorach z naszego banerka:)
    cieszę sie że trafiłam z tematem:)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuje że jesteś z nami

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, Reniu 😊 Faktycznie idealnie utrafiłaś 😀 A niteczkę skojarzyłam że to ta sama jak banerek umieściłam 😁 Pozdrawiam serdecznie! Miło mi uczestniczyć w Waszych zabawach 💕

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny komplecik.Piękne kolory z banerka.
    Też teraz robię frywolitkową lekcję u Reni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, Teresko 😊 Ciekawa jestem co ładnego wysupłasz na tą lekcję 😊 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny komplecik i bardzo ładnie wygląda w tych kolorkach:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie dziekuję 😊 Cieszę się, że się podoba😀 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny komplet, bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Kolorki śliczne, a i wzór bardzo ciekawy. Super, super, super :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję, Justynko 😙 Masz rację, mi też kolorki nitki bardzo się podobają. A wzorek prosty i fajnie się go robi. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgrane trio Agnieszko stworzyłaś na Walentynki :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne te Twoje kolczyki Aguś i bajeczny kolor :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, Marylko 😙💕❤

    OdpowiedzUsuń