poniedziałek, 29 stycznia 2018

W łowickich barwach

 Dziś witam Was wesoło i kolorowo 😊 Komplecik w/g własnego pomysłu powstał z nitki "do supełkowania" ze sklepu Pasart. Niteczkę dostałam od koleżanki Kasi - Kasiula dziękuję 😙 - na wypróbowanie 😊 Wykorzystałam ją niemal na maxa, zostało dosłownie 30cm Trudno było stwierdzić ile nitki wyjdzie na bransoletkę dlatego ona to już taka kombinowana 😉 Medalion 3 razy prułam, bo zmieniałam koncepcję. Ale w końcu jest!  😀





Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

11 komentarzy:

  1. Ooo jak pięknie wyszło! Aguś wykorzystałaś doskonale te nitki :) Jak mi miło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak ja się cieszę! :D Dziękuję kochana bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zżarło mi komentarz . I od początku.
    Agnieszko fajny komplecik . Jest taki słoneczny wiec przypomina, ze wiosna tuż tuz. A niteczka fajna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jola, Kazia, dziekuję, dziewczyny 😙

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję 😊 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, wyszło przepięknie :)! Nie widzieliśmy jeszcze naszych nici w tak wyjątkowym wydaniu :). Dziękujemy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że się podoba :) Miło mi! Niteczki są super i jak tylko przyszły musiałam wypróbować (są jeszcze w poprzednich postach). Jestem z nich bardzo zadowolona! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Thank you very much 😊 It's nice to read such a comment. I am glad that I like my blog and my work 😊 Greetings and welcome again!

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwycający kolorem i formą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie dziękuję 😊 Miło mi!

    OdpowiedzUsuń