niedziela, 28 stycznia 2018

Mini albumik i pierwsza inspiracja!

 Witam!
Dziś mam pracę papierkową dla odmiany, którą po raz pierwszy inspiruję dla I like challenges na Wyzwanie z tekturką na które serdecznie zapraszam!  Jest to mini album z okazji 20 rocznicy ślubu. Na przygotowanych pustych stronach znajdą się prywatne zdjęcia z najważniejszych wydarzeń z okresu tych 20 lat, czyli zdjęcia ze ślubu cywilnego, kościelnego, chrzest dzieci, komunie, bierzmowanie, wspólne zdjęcia rodzinne 😊 mam nadzieję, że będzie to miła pamiątka...










 Dodatkowo prace tą zgłaszam do zabawy u Ani "Kartki przez cały rok" 😊 Wybrałam linię: nitka/sznurek - owal - kwiat/roślina. Wprawdzie owal jest dopiero w środku, ale jest... 😉 Ewentualnie może być nie w jednej linii, co też jest dopuszczalne: nitka/sznurek, napis i kwiat/roślina. I jeszcze banerek:

Jeszcze raz zachęcam do wzięcia udziału w wyzwaniu tekturowym!



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

10 komentarzy:

  1. Agnieszko podoba mi się ten albumik . Kolorystyka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Agnieszko w mojej kartkowej zabawie. Ciesze się że zechciałas dołaczyć do kartkującego grona na moim blogu. Mam nadzieję, że zabawa Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie
    Twój albumik bardzo mi sie podoba świetna ta okładka z koronkowym sercem i tekturką

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny temat ,fanastyczny składaczek i cudne wykonanie. Podzwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie dziękuję 😊 Bardzo mi miło! Aniu, mam nadzieję zostać na dłużej w kartkowej zabawie. Obecne zasady bardziej mi pasują szczerze mówiąc 😀
    Miałam zrobić inną "linię", ale w trakcie wyszło co innego ha ha ha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna pamiątka!!! Super pomysł z miejscem na zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję 😊 Cieszę się, że mój pomysł się spodobał 😊 Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam serdecznie 💖

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca i bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję 😊 Bardzo mi miło 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Thank you very much 😊 It's nice to read such a comment. I am glad that I like my blog and my work 😊 Greetings and welcome again!

    OdpowiedzUsuń