sobota, 13 stycznia 2018

Komplet z kółeczek

 Witam...
Dziś mam komplecik robiony techniką kółeczek Split Rings, który zgłaszam do zabawy "Kocham frywolitkę" organizowanego przez Renię i Justynkę tym razem, na kółeczka "gęsiego" u Justynki o tutaj.
Komplet zrobiłam z nitki Mercerized May. Koraliki dodawałam pomiędzy kółeczka nitkę ukrywając pod drobnymi koralikami. Tak oto wyszedł mi prosty delikatny komplecik 😊







Banerek zabawy u Justynki i Reni:



Dziękuję za zaglądania do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Przepiękna praca Agnieszko, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziekuję! 😊 Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kółeczka, takie delikatne kompleciki wyszły. A te dodatkowe koraliki ślicznie się tutaj komponują, więc można powiedzieć, że to kolejny sposób na "split ringi". Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Justynka 😊 Cieszę sie, że Ci się spodobało 😊 Pozdrawiam, kochana!

    OdpowiedzUsuń