środa, 24 stycznia 2018

Dołączyłam do DT

 Z Nowy Rokiem zmiany... nowe wyzwania!
Kilka osób namawiało mnie do dołączenia do zespołów DT na różnych blogach 😊 Przez cały czas się opierałam, bo czasu ciągle brak, bo dzieci, bo... Ale przyszedł ten moment, że postanowiłam spróbować swoich sił. Nie żebym szukała sam, co to to nie 😉 Tak się zdarzyło, że dostałam wiadomość, czy nie chciałabym dołączyć do DT,  koleżanka Danusia poleciła mnie i.... długo się nie zastanawiałam   😊 W sumie sama jestem jeszcze w szoku, że jednak się zgodziłam 😉 Mam jednak nadzieję, że jakoś sobie poradzę.  Cieszę się, że dołączyłam do tak zacnego grona  i dziękuję za propozycję i zaufanie 😊

 I tak oto jestem nową projektantką na blogu  I like challenges


 
 Odwiedzicie mnie również tam, prawda?
 Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

5 komentarzy:

  1. super, na pewno cie tam tez odwiedzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much for visiting. I am pleased to. I hope that by designing for "I like challenges" I will enrich my blog with many new works.

    OdpowiedzUsuń