czwartek, 8 lipca 2021

Bransoletka ku pamięci...

Witajcie...
Dawno nic nie pisałam, czasu było mi brak...
Sporo się działo...
Niedawno, bo z końcówką czerwca odeszła na zawsze nasza koleżanka Frywolitanka... Cudowna kobieta o wielkim sercu, skromna, życzliwa... To ogromna strata dla nas, a co dopiero dla rodziny...
Zawsze będzie w naszych sercach ❤
Zostawiła nam swoje przepiękne projekty, którymi dzieliła się bezinteresownie. Przez poprzedni rok co miesiąc publikowała nowy wzór bransoletki. 
Każda biżuteria z jej wzoru będzie miała kawałek jej serca ❤
Dziś jest szczególny dzień... Ela miałaby dziś urodziny, w lipcu... była Raczkiem jak ja...
Dlatego chciałabym jej dedykować bransoletkę wykonaną z jej wzoru:
"Słoneczny lipiec"
Eli lipiec był słoneczny, dziś nie ma u mnie słońca, bo też i mi jest smutno i z tego też powodu mój lipiec ma trochę słońca i trochę smutku...
Elu wierzę, że go widzisz ❤
 Nici Arianna Vega 20 i koraliki TOHO












 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Agnieszko piękne bransoletki Ela zaprojektowała. Ta w Twoim wydaniu w słonecznym kolorze lipca i żałoby jest piękna ale fotki nie oddają uroku rzeczywistego. 💜💙❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana❤ Masz rację, fotki nie oddają jej uroku. Każdy Eli projekt jest wyjątkowy i zawsze będziemy ją wspominać ❤

      Usuń
  2. Cudowna bransoletka Ela miała wielki talent i dobre serducho. Dobrze że mamy odrobinę Eli w Jej pięknych wzorach do których często zapewne nie jeden raz będziemy wracać wspominając przy supłaniu i klikaniu czółenek Naszą Elę ❤🖤💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😙 😍 Dokładnie tak! Z każdą bransoletką będziemy ją wspominać... Jej projekty są oryginalne i wiele powstało cudnych prac ❤

      Usuń