piątek, 9 lipca 2021

Pudełko na podziękowanie

Witam...
Biorę się za publikowanie zaległości, które sięgają wieeeelu miesięcy. 
Postaram się pokazać najpierw te jednak z niedawna ;)
 
Dziś pudełeczko, które robiłam na zakończenie 8 klasy moich dwóch synów. Oczywiście to pudełko od wszystkich, na pożegnanie. Jako, że 8 klasa, 15 lat, to już wiek młodzieżowy ;) nie mogłam przesadzać z wymaganiami ;) Ale udało mi się uzyskać wpisy naszej młodzieży dla Pani na karteczkach, które widać w rulonikach na środku pudełka. Niektóre z wpisów są tylko podpisem, no, ale są... ;)
Forma tych wpisów również nie jest  przypadkowa, ostatnie wpisy uzyskałam chwilę przed uroczystym zakończeniem roku i to też musiałam mieć przygotowaną karteczkę i długopis :D
Najważniejsze, że się udało :)
Kolorystyka pudełka nawiązuje również do prezentu dla Pani zapakowanego właśnie w pudełeczko i torebkę w kolorach ecru i zielonym. Drzewko (sadzonka) również ma kwitnąć kolorze ecru ;) 
Pomarańczowy i herbaciany dodałam dla rozweselenia, żeby nie wyszło za smutnie ;) :D
 














Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz