poniedziałek, 12 lipca 2021

Chusta Klaziena

 Witam...

Tą chustę robiłam specjalnie na zjazd frywolitkowy :) Umówiłyśmy się, że wszystkie posiadaczki chust, szczególnie z wzoru Klaziena Kirsten Bishop, zrobią sobie grupowe zdjęcie z chustami :D Zdjęcia wyszły piękne, ale nie wiem czy mogę je tutaj pokazać w całości, więc pokażę tylko siebie z chustą :)

Nitka od Kokonków merino/akryl, 1200m, własny wybór kolorów: fuksja, jeżyna, , burak, malachit, ciemna zieleń.

Robiłam szydełkiem nr 3

Wymiary: 200x90cm










 

 

 Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. Ale cudo zrobiłaś i pięknie w niej wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😙 😍 💕 ❤ Miło mi😍

      Usuń
  2. Podzielam zdanie ,RENI. Piękna i kolory SUPER wybrałaś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu kochana, dziękuję ślicznie❤😍😙💕 Pozdrawiam serdecznie! 😍

      Usuń
  3. Chusta śliczna. Kolory bardzo energetyczne. Super Agusiu, podziwiam! Oczywiście i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie :* Bardzo mi miło! Pozdrawiam kochana! :*

      Usuń