wtorek, 13 lipca 2021

Kolczyki Ornament

Witam...
Dziś w swoje urodziny chciałabym pokazać kolczyki z wzoru naszej kochanej i nieodżałowanej Eli Kamińskiej. To jej ostatni opracowany wzór, nim pożegnała się z nami, jak to ładnie ujęła Iwonka Zajdel u siebie...
Wzór jest cudny i wygląda prześlicznie w każdej wersji.
Zrobiłam sobie prezencik urodzinowy z tego wzorku <3
 Nitka Sanbest 4-nitkowa (ale jeszcze z początków tej grubości  i jest gruba - niedopracowany był jeszcze), nr 87-51, szklane koraliki Niheads.
 








Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Agnieszko, prace przecudnej urody :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki ornament to trudne piękno. Na początku były nadzieją, a teraz są wspomnieniem i tęsknotą, a także upamiętnieniem wielkiego talentu Eli. W Twoim wykonaniu bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu kochana, jak pięknie to ujęłaś w słowa 😍❤💕 Dziękuję ślicznie 😍 💕 Ten wzór pozostanie już bardzo szczególnym wzorem...❤

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Tak, ten wzór jest przepiękny i lubię go :)

      Usuń
  4. Przepiekny wzór, w cieniowanej nitce wygląda obłednie. Szkoda , że nie zdążyłam nabyć wzoru zanim odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to wyjątkowy wzór😍Można go ponownie kupić. Napisz na priv to podam Ci szczegóły😊

      Usuń