sobota, 15 maja 2021

Kolczyki do sukienki ;)

Witajcie...
Ostatnio od naszej nowej rękodzielniczki Gosi, z  Cekinek na Niedzieli z rękodziełem kupiłam sobie super kieckę :D 
Jakoś tam mi wpadła w oko odrazu. W takiej kolorystyce nie mam jeszcze biżuterii, która by pasowała, ale akurat uczestniczyłam w maratonie frywolitkowym u Natalii Batovej na Instagramie, więc postanowiłam połączyć to. I tak oto powstały kolczyki pod nową kieckę ;) Osobiście tak bym kolorów sama nie dobrała, jakoś wolę mniejszy kontrast ;) No, ale tu mi pasują idealnie :) Miałam tą dużą pastylkę bardziej pasującą, taką mocniej pomarańczową, ale te mniejsze już by nie bardzo pasowały. W sumie taki ciemniejszy pomarańczowy, ceglasty, bardziej mi się chyba podoba :)
 







 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

6 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądają te kolczyki. I świetnie pasują do stroju. Faktycznie trudno by było pokusić się na taką kolorystykę ale efekt bardzo fajny.♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 😙 😍 No sama bym na te kolory nie wpadła 😂

      Usuń
  2. Wyglądają niebanalnie. Ta pastylka to taka wisienka na torcie. Kompozycja kolorystyczna bardzo mi się podoba. Mam nadzieję zobaczyć na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :* Połączenie kolorystyczne mnie samą zaskakuje, ale jestem w sumie zadowolona :D Oczywiście na żywo zobaczysz :D

      Usuń