środa, 30 maja 2018

Torty komunijne

 Witam 😊
Na  Pierwszą Komunię mój synek miał dwa torty.Oba słodkie, ale inaczej 😀 Pierwszy standardowy tort, przepyszny, który zrobiła nam Pani Iza, delikatny na zewnątrz, a w smaku cudownie malinowy. Znaczy się masa była z serka mascarpone, z dodatkiem świeżych malin. Smakował wyśmienicie!
Drugi tort, był podziękowaniami dla gości, znaczy były to papierowe pudełeczka w kształcie kawałka toru z czekoladkami w środku. Tego torcika robiłam już ja oczywiście. Fotki może nie są piękne, ale tak szczerze, to już nie miałam na to czasu 😉 Prześliczny tekturowy kielich otrzymałam od Danusi, Danfi, która była tak dobra i poratowała mnie w potrzebie 😊 A winogronowe dekoracje kombinowałam już na szybko 😉







Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

4 komentarze: