piątek, 25 maja 2018

Medalion

 Witam 😊

 Wprawdzie temat nadal komunijny, ale w nieco innej formie 😉 Dzisiaj pokażę Wam część mojego kompletu, który sobie zrobiłam na I komunię mojego syna. Medalion oparty na bazie ze sklepu Pasart, gdzie również zakupiłam piękny kaboszon. Wzór własny, nitka Tulip, również ze sklepu Pasart.
A tak w ogóle to zdecydowałam zgłosić medalion do zabawy u Justynki, bo przypomniałam sobie, że do drugiego rządka przechodziłam łuczkiem dzielonym, więc  mimo, że mało tego dzielonego łuczka, ale Justynka może mi zaliczy, bo czasu mi brak na co innego  😉






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny medalion! Delikatny, kobiecy i pięknie wykonany:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziekuję 😊 Bardzo mi miło! 💕

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet agent

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny medalion, cudo stworzyłaś :-) Cudo :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna praca. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń