艣roda, 9 maja 2018

Na palec 馃槈

 Witam 馃槉
Ostatnio si臋 zaobr膮czkowa艂am 馃榿 Z m臋偶em ju偶 sporo lat temu, a teraz... nie mog臋 oderwa膰 si臋 od robienia obr膮czek, czy jak kto艣 woli, pier艣cionk贸w frywolnych 馃槈 Sami powiedzcie, czy one nie s膮 urocze? Szczeg贸lnie niebieska - to moja ulubiona 馃槉 Swoj膮 drog膮 to tak fajnie nitka si臋 w niej u艂o偶y艂a, a nie w ka偶dej tak si臋 da. Jestem w trakcie robienia innej i te偶 kolorki fajnie si臋 uk艂adaj膮.
Inspiracja  bransoletk膮  Monarch Jewerly
Zapraszam!









Dzi臋kuj臋 za zagl膮danie do mnie 馃槉 B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz s艂贸wko w komentarzu 馃槉

5 komentarzy:

  1. 艢wietne s膮 te obr膮czki, cudne. A b艂臋kitna najpi臋kniejsza ☺, w zupe艂no艣ci si臋 z Tob膮 zgadzam. Mo偶e si臋 skusz臋 na takow膮? Twoje s膮 pi臋kne. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsu艅
  2. Justynko, bardzo dzi臋kuj臋 :) Sku艣 si臋, bo fajne s膮 馃槉 U mnie kolejne 3 czekaj膮 na fotki, a kolejna si臋 robi 馃榿 Nie mog臋 przesta膰, tak, jak kiedy艣 Corinki 馃槈 Pozdrawiam, kochana! 馃槞

    OdpowiedzUsu艅
  3. Dzi臋kuj臋 Agnieszko 馃槞馃挄

    OdpowiedzUsu艅
  4. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet agent

    OdpowiedzUsu艅