piątek, 4 maja 2018

Morski świat

Witajcie...

Na  imprezę urodzinową dla mojego syna przygotowałam kartkę 3D . Jest to morski świat ze stworkiem z gry Subnautica 😉 Stworek - Łypacz, od podstaw zrobiony przeze mnie, łącznie z malowaniem. Kartki dla moich dzieci to prawdziwe wyzwania 😉 Już nie wiem, co mam im wymyślić. Takie niby akwarium robiłam kiedyś dla młodszego synka.
Oczywiście musiało się znaleźć miejsce na kasę 😉 więc złapana została w sieci.
Synowi bardzo się podobała, mam nadzieję, że Wam również 😊
Kartka ta jest moją inspiracją na blogu I like challenge, gdzie serdecznie Was zapraszam!
















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 


2 komentarze:

  1. Agnieszko jesteś niesamowita. Pięknie to wymyśliłaś. CUDNA:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdzisiu kochana, bardzo Ci dziękuję 😙💕❤ Bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń