czwartek, 24 maja 2018

Pamiątka I Komunii Świętej


Witam serdecznie...
Dziś kolejne pudełeczko exploding box z chłopcem na klęczniku 😊 Nie użyłam tekturki, bo jakoś bardziej wolę środki tworzone własnoręcznie 😊 To mój nowy pomysł na środek pudełka, tak, jak księga, ponieważ nie miałam wyraźnej prośby o... kolejny kielich 😉 Kwiaty również stworzone przeze mnie 😊
Pudełeczko jest inspiracją na blogu I like challenges, gdzie serdecznie Was zapraszam. Trwa tam również nowe wyzwanie rodzinne 😉













Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊


5 komentarzy:

  1. Śliczne pudełko, piękne kwiaty i te wszystkie detale. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję, miło mi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet agent

    OdpowiedzUsuń