niedziela, 24 czerwca 2018

V Zlot Miłośniczek Frywolitki

Witajcie...
Miałam przyjemność w ubiegły weekend uczestniczyć w V Zlocie Czarownic 😀 Pomimo nawału zajęć, zdążyłam w miarę ze wszystkim i mogłam odpocząć przy frywolitce w gronie wspaniałych zakręconych frywolnie i nie tylko dziewczyn!
 Jak było cudownie, tego nie da się opowiedzieć. I pomimo nieprzespanych nocy odpoczęłam od codzienności i pozytywnie naładowałam akumulatory 😀 Już nie mogę się doczekać kolejnego frywolnego zlotu... Pocieszam się tym, że czas szybko leci 😉
Dostałam mnóstwo wspaniałych prezentów, które zobaczycie na fotce, zrobiłam super zakupy, ale fotki nie cyknęłam fotki, więc musicie mi uwierzyć na słowo i ofiarowałam w prezencie wymiankowym pudełeczko ze "skarbem", które zamieszczę w osobnym poście 😊.
Naoglądałam się mnóstwa cudownych prac koleżanek i nauczyłam nowych rzeczy, których mam nadzieję nie zapomnieć i wykorzystać w swoich pracach 😉
Miałam przyjemność testowania produktów firm Pasart i Kadoro, a zdjęcia prac pokażę w osobnych postach.
Zdjęć z koleżankami nie zamieszczam, gdyż nie wszyscy sobie tego życzą, ale moje Wam pokażę 😊
Oto ja czarownica frywolna! 😀


Szykuję się do odlotu :


 i lecę!...
 Taki pyszny i cudowny tort zamówiłyśmy dla naszej naczelnej czarownicy Agnieszki. Był poezją smaku i zjadłam dwa kawałki 😉


Zadowolona i szczęśliwa ja:


A takie oto cudowne prezenty dostałam: od naszej naczelnej czarownicy  notatnik ozdobiony przez Oxi, długopis z napisem V zlot wielbicielek frywolitki oraz przybornik na igiełki, od Joli różową saszetkę na różności, od Aldonki chwosta, scrapki czarownicy i kotów oraz kwiatka z filcu, od Marty piernikowe czółenko, którego żal zjeść, od Grettie cudne aniołeczki, od Irenki i Iwonki podkładkę na koraliki, od Joli prezent wymiankowy - cudowny filcowany szal ❤ i od Agi, ale tak właściwie od pasmanterii Haftix cudowne czółenko z masy perłowej! Recenzję na jego temat napisze w innym poście.
Jeszcze raz wszystkim serdecznie dziękuję za tak piękne prezenty i pamiątki!



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 


7 komentarzy:

  1. Frywolitka zawsze mi się podoba, zwłaszcza ta biżuteryjna , odlotowy zjazd...

    OdpowiedzUsuń
  2. No piękna z Ciebie Czarownica :-) a zjazd na pewno super, może i mnie uda się do Was dołączyć kiedyś? Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 💕 Miło mi być piękną czarownicą 😀 Zlot był naprawdę cudowny! Justynka koniecznie musisz do nas dołączyć! 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie piękna i czarowna! Cieszę się, że zlot udany. Wspaniałe prezenty i zazdroszczę tego czółenka szczególnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha ha! Kasia dzięki! A czółenka możesz zazdrościć, bo jest cudne! ��

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyobrażam sobie jak było CUDOWNIE Niezapomniane i bardzo owocne spotkania. Z przyjemnością czytam i oglądam zdjęcia na ten temat. Śliczne Aguś wszystko ❣️

    OdpowiedzUsuń
  7. Thank you very much! I'm glad that you like my work on the blog. It will be nice if you tell me something about your friends, then the blog traffic may increase :)

    OdpowiedzUsuń