poniedziałek, 25 czerwca 2018

Specjalne podziękowanie

Witam...
Koniec roku szkolnego już za nami, więc mogę pokazać podziękowania jakie zrobiłam od uczniów, w klasach moich synów. Podzielę je na dwa posty, ponieważ będzie dużo zdjęć ;)
Pierwsze podziękowanie jest szczególne, to zarazem pożegnanie z Panią, gdyż dzieci kończyły 3 klasę i od września czeka ich nowa szkolna przygoda, ale z innym wychowawcą niestety.
Pani Magda była z nimi tylko rok, ale dzieci bardzo się  z nią zżyły, a i rodzice ubolewali, że nie może nadal ich uczyć. 
Na pamiątkę tego jedynego roku postanowiłam zrobić podziękowanie w formie mini albumu. Wykorzystałam nową dla mnie formę kartki Twist pop up card. Są tam kieszonki z liścikami od dzieci oraz kieszonka, w której miał być prezent - voucher do salonu kosmetycznego. Niestety było on dość duży (kupowała go inna mama, a ja nie przewidziałam, że może mieć taki rozmiar 😉). Oczywiście obowiązkowo zdjęcia dzieciaków i jedyne ich klasowe zdjęcie.
Mam szczerą nadzieję, że Pani Magda miło będzie wspominała swoją klasę po latach... 
Ostrzegam, ze fotek jest dość dużo 😉





















Życzenia od mojego Szymonka ❤




 

Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

4 komentarze:

  1. Piękna ,bardzo pracowita pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you very much! I'm glad that you like my work on the blog. It will be nice if you tell me something about your friends, then the blog traffic may increase :)

    OdpowiedzUsuń