czwartek, 12 sierpnia 2021

Wakacyjne zajęcia z enkaustyki

Witajcie :)
Wczoraj w ramach wakacyjnych zajęć prowadziłam z dziećmi warsztaty z enkaustyki - to malowanie woskiem. Specjalnie wybrałam coś nietypowego, żeby zainteresować dzieciaki.  Posiadam tylko jedno żelazko do enkaustyki, więc oczekującym na malowanie zaproponowałam układanie koralikowych kształtów do zaprasowania. Zabawa była świetna i wszystkim się spodobała nowa technika :D
Zobaczcie jak się bawiliśmy i co powstało w ramach zajęć :)
 
 











































 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Trochę odskocznia i fajna zabawa. Tak myślę. Szczególnie dla dzieci. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie Kazia, coś innego niż zwykle :D Podobała się ta technika. Ona daje dużo możliwości, oczywiście jak się poćwiczy ;) Dzieci miały po prostu zabawę :D

      Usuń