środa, 11 sierpnia 2021

Urodzinowy Zlot Rękodzieła z OSTO

 Witam...
Kochani, w minioną niedzielę odbył się nasz urodzinowy jarmark pod hasłem Urodzinowy Zlot Rękodzieła z OSTO. To pierwsze urodzinki naszego stowarzyszenia :) 
Było tyle wrażeń, emocji, prezenty, gratulacje i śpiewanie "Sto lat"... Odwiedziło na sporo osób.
Od Pani Vice Burmistrz dostaliśmy piękny prezent oraz list gratulacyjny :)
Gratulacje również otrzymaliśmy od wspierającej nas Pani Dyrektor MOKiS Oleśnica Agaty Szpiłyk :)
Wspaniałe rękodzielniczki Marzanna, Kasia i Tereska pokazały jakie cuda można zrobić . Marzanka pokazywała przędzenie wełny na kołowrotku i tkanie na trójkątnej ramie chust. Kasia pokazywała tkanie na ramce gobelinów, a Tereska jak robi się koronkę klockową. To było coś wspaniałego! Wiele osób było zaskoczonych, że coś takiego można robić, pokazy cieszyły się wielkim zainteresowaniem :D
 Serdecznie wszystkim dziękujemy za odwiedziny, wsparcie i zapraszamy na comiesięczne "Niedziele z rękodziełem".
A jak było zobaczcie sami na fotkach :D
 



















I jeszcze kolka fotek z mojego stoiska ;)





 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Super fajnie. I pogoda dopisała . Pięknie 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kazia :* Pogoda jak marzenie <3 Chyba zasłużyliśmy, bo zapowiadały się deszcze :D

      Usuń