piątek, 6 sierpnia 2021

Chusta Lukrecja

 
 Witajcie...
Troszkę temu uczestniczyłam w Calu u Niny Prejznar z Motanina Crochet, gdzie robiłyśmy cudowną chustę Lukrecję 😍
Moja wersja jest półokrągła i jestem nią zachwycona! 💗
Nitka to Liloppi Merino/akryl 3-nitki 1000m + dodatkowy motek zgniłej zieleni, dość spory bo 500m
Robiłam szydełkiem nr 3 i wyszła wielkości: 200x55cm
 
 












 Udało mi się zrobić na urlopie zdjęcia chusty na mnie 😊 Znaczy oczywiście nie ja cykałam 😉😀






Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. Przepiękna ta chusta ,moja piszą że prosta ,a pracy wiele .Twojej to bym nie zrobiła - wielki szacun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana :* Pewnie byś zrobiła, ale jak nie masz wprawy, to trzeba być uważnym przy robieniu, bo można się łatwo pomylić :)

      Usuń