sobota, 5 grudnia 2020

Chusta Klaziena

Witajcie :)
Jak obiecałam przedstawiam pierwszą chustę. Wybór padł na nią, bo nie chciałam prostego wzoru, który tworzyłby jednolitą chustę. Chciałam, żeby trochę coś się działo, ale nie chciałam porywać się na bardzo skomplikowany wzór na pierwszy ogień. Nie, żebym sobie nie poradziła, bo ja raczej z tych, co im wszystko łatwo idzie ;) Ale to jednak duża praca i bałam się o swoją cierpliwość :D Ale jak czytaliście w poprzednim poście wpadłam jak śliwka i robię kolejne z samej chęci robienia :D
Wzór tej chusty to Klaziena autorstwa Kirsten Bishop
Motek to Kokonek Rings nr 714 !500m z czego wykorzystałam jakieś 850 może, bo kolorystykę inaczej sobie wyobraziłam. Ja osobiście nie przepadam za jasnymi kolorami i za dużo tu wyszło ecu ;) Zakończyłam tak z myślą, że resztę kokonka wykorzystam z innym kokonkiem, a jeśli nie to dorobię do niej ciąg dalszy ;D
 Robiłam szydełkiem zdaje się nr 4 albo 3.5
 






I na koniec mój "duch" :D



 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękna i radosna. Bardzo fajnie wygląda ten żółty szlak na dole. Ożywi każdą zimę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu <3 Właściwie to więcej miało być szarego i żółtego właśnie, ale że to pierwsza chusta, więc nie wiedziałam jak rozłoży się kolorystyka :D

      Usuń