niedziela, 13 grudnia 2020

Gwiazdorzymy 馃槈

Witam...
Dzisiaj nietypowo, ale nadal zwi膮zane z r臋kodzie艂em. 
Mia艂am przyjemno艣膰 wyst膮pi膰 wraz z moim najm艂odszym synem Szymkiem w telewizji 馃槉 Dzisiaj na TVP3 Wroc艂aw by艂a emisja programu AgroFakty.
Tutaj link do tego programu w internecie
Nie wiem jak d艂ugo link b臋dzie aktywny, ale mo偶e uda mi si臋 nagra膰 ten odcinek programu, to wstawi臋 go tutaj 馃槉
 M贸j najm艂odszy syn bardzo ch臋tnie uczy si臋 r贸偶nych r臋kodzielniczych technik.
 Zawsze kiedy ja pr贸buj臋 czego艣 nowego, to on te偶 馃榿 I szybko si臋 uczy. Jestem z niego bardzo dumna❤️
 Mo偶e kiedy艣 przejmie pa艂eczk臋 r臋kodzielnicz膮 po mnie.... 馃槈






Dzi臋kuj臋 za zagl膮danie do mnie 馃槉 B臋dzie mi mi艂o je艣li zostawisz s艂贸wko w komentarzu 馃槉

6 komentarzy:

  1. Dzi臋ki internetowi mog艂am sobie obejrze膰. Materia艂 zosta艂 bardzo dobrze zmontowany. Uwa偶am, 偶e 艣wietnie wypad艂o. Gratuluj臋 ❤️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋 Ma艂gosiu, bardzo mi mi艂o <3 Ciesz臋 si臋, 偶e Ci si臋 podoba艂o :*

      Usu艅
  2. Agu艣 艣wietnie. A to dopiero pocz膮tek aktorstwa❣️

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋ki kochana :* <3 My艣lisz, 偶e jeszcze mnie kiedy艣 b臋d膮 chcieli filmowa膰? :D Ja taka zakr臋cona rob贸tkowo, 偶e mog臋 im jeszcze wiele pokaza膰 :D

      Usu艅
  3. Agnieszko przegapi艂am program. Fantastycznie wypadli艣cie. Pogratuluj latoro艣li. 馃挄 馃挄 馃挄

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dzi臋kuj臋 kochana 馃槞 馃槏 Oczywi艣cie przeka偶臋 synowi 馃槏Pozdrawiam!

      Usu艅