poniedziałek, 15 czerwca 2020

Pyraminx ;)


Witam...

Na urodziny mojego trzeciego syna zrobiłam trójkąt Rubika, tzw. Pyraminx
Kuba, tak, jak Wojtek (drugi syn) bardzo lubi wszelkie kostki Rubika, ale szczególnie trójkąt i zmiennokształtne.
I dlatego, że obaj grają w to samo i prawie tym samym się interesują, to ostatnio robię im kartki w tym samym stylu.
Wkładka pieniężna umieszczona w kredkach, którymi Kuba lubi rysować ;)
Życzenia wymyślam sama 😊
A oto mój Pyraminx ;)










Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Superowa kartka, podziwiam za pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu 😍 😙 Ty wiesz, że trudno mi już wymyślić dla moich chłopaków coś nowego 😁 A to jeszcze dla tej młodszej trójki dobrych kilka lat 😉😂

      Usuń