sobota, 27 czerwca 2020

Kartki na zakończenie roku szkolnego

Witajcie!
Nareszcie wakacje! W tym roku bardziej się cieszę niż moje dzieci, bo one to swego rodzaju wakacje miały od kilku miesięcy. Niestety dla mnie to był czas podwójnej, a raczej w moim przypadku poczwórnej (bo mam 4 synów) uwagi, cierpliwości i wszelkiego wsparcia.
I z tej okazji również dostałam świadectwo z czerwonym paskiem 😂
Na zakończenie zrobiłam kartki podziękowania dla wychowawczyń i jedną dla trenerów tańca, na który chodzi mój jeden syn :)




Te dla wychowawczyń są :)









A ta dla trenerów tańca :)






I moje "świadectwo" 😁




Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Śliczne karteczki siostra i śliczne świadectwo z paskiem.Jest się czym pochwalić... Gratuluję Tobie i Szymkowi... 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Siostrzyczko 😙 😍 💕 W imieniu swoim i Szymka 😍

      Usuń