sobota, 2 marca 2019

Klejnot rodowy ;)

Witajcie :)
Ten medalion zrobiłam podczas zabawy w grupie frywolitkowej - "Obrabianie kaboszona" prowadzonej przez koleżankę Anię :) Wprawdzie kaboszony obrabiałam już wcześniej, ale bardzo fajnie jest robić coś razem z innymi w zabawie :D Na pierwszy ogień poszedł pomarańczowo-miodowy agat. Oprawiłam go w stare złoto i wygląda jak rodowa biżuteria z dawnych czasów :D Nieskromnie powiem, że jestem z niego zadowolona :)




Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

6 komentarzy:

  1. Bardzo pięknie i "zacnie" się prezentuje teraz agat. Śliczna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wukonane. Nie przypuszczałam nawet, że kamyk i niteczki można w taki sposób połączyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję, dziewczyny 😙 💕 😍 Cieszę sie, że się Wam spodobał mój wisior 💕

    OdpowiedzUsuń