piątek, 8 marca 2019

Dzień Kobiet :)


Witam...
Drogie Kobietki, dziś nasze święto  😀 Wszystkiego najpiękniejszego dla nas! 
A tymczasem karteczki do szkoły moich chłopców😊
Trzy z wianuszkami dla koleżanek z klasy starszych synów - zamówili sobie, znaczy wszyscy chłopcy z klasy 😉 Piękne stempelki na nich są od I love digi 💕
Pozostałe dla wychowawczyń i kadry pedagogicznej. W tym roku mniej, bo średni chłopcy są na wycieczce, ale i tak sporo😊
 

Karteczki dla koleżanek z klasy:






 A te dla wychowawczyń i pozostałych nauczycielek:














   

 Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

4 komentarze:

  1. śliczne kartki - po raz kolejny miałaś co robić hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu 😍 😙 💕 To fakt sporo roboty. Miały być nieco inne kwiatki, ale wydały mi się mało wesołe na dzień kobiet i zmieniłam na takie rozyczki, a to każdy element osobno i trzeba było je sklejać z kilku kolorów, żeby uzyskać efekt 😉 Ale w sumie mi się podobają. Dobrze, że tym razem miałam nieco mniej kartek do zrobienia 😁

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego i dla Ciebie :-) Piękne kartki, nie dziwi mnie, że zamówienia się posypały :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko 😍 😙 Dla Ciebie również 🌷🌹🌺🌻🌼 Pozdrawiam serdecznie! 💕

      Usuń