niedziela, 24 marca 2019

Chwalę się ;)


Witajcie...
Dzisiaj chciałam pochwalić się moimi chłopcami :)
Wczoraj byliśmy na Wystawie Roślin Owadożernych. Moi chłopcy brali udział w konkursie plastycznym związanym z tym wydarzeniem i otrzymali złote wyróżnienia. Wczoraj odbieraliśmy upominki i dyplomy. Jestem z nich bardzo dumna. Tym bardziej, że ich prace były dość pracochłonne. Robili je metodą quillingu. Zobaczcie sami jakie prace wykonali :) Niestety zostały u organizatorów, nie dostaliśmy ich z powrotem, pozostały nam tylko zdjęcia :)















 
Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

11 komentarzy:

  1. Ale cudne!Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne owadojadki. (Moje niestety nie przeżyły zimy. )Gratulacje dla chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Chłopaki, ale mając tak zdolną Mamę nie mogło być inaczej :-) Prace bardzo ciekawe i masz rację, że wcale nie łatwe do wykonania :-) Gratuluję i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie im wyszło. Podziwiam.Aguś, możesz byś dumna , chłopaki świetnie sobie poradzili.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie w imieniu swoim i chłopców 😍💕 Jestem z nich naprawdę dumna!😍 Pozdrawiam serdecznie, dziewczyny 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super - zdolni chłopcy - prace piękne. Gratuluję autorom i rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Gratulacje dla młodych i rodziców. Twoje chłopaki Agusiu, to prawdziwi artyści. Piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko kochana, dziękuję ślicznie, miło mi to czytać :) <3

      Usuń