sobota, 17 listopada 2018

Warsztaty bożonarodzeniowe w Bierutowie

 
Witam... 
Wianki częściowo wykorzystane :) Pierwsza tura warsztatów bożonarodzeniowych już za mną. Panie stworzyły pod moim czujnym okiem piękne wianki mieniące się brokatem, błyszczące i świecące - jak przystało na te święta :D
Panie były zadowolone ze mnie i ze swoich stroików i wzajemnie ja byłam zadowolona z nich :) Wspaniała atmosfera, miłe Panie, czas zleciał szybko i twórczo :) Zresztą zobaczcie sami ;)



Tak pracowały Panie:

















Wzorcowe stroiki wykonane przeze mnie:





I prace Pań :)























Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

2 komentarze:

  1. Łał, ale wspaniałe wianki. Myślałam ,że one są takie malutkie, a tu całkiem spore. Piękne kompozycje. Brawa dla Ciebie i dla wszystkich Pań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję w imieniu swoim i Pań 😊 Wianki mają ok e0cm srednicy, więc są takie w sam raz 😊 Jestem zadowolona z pracy Pań, było naprawdę miło i przyjemnie dla obu stron 😊

    OdpowiedzUsuń