sobota, 24 listopada 2018

Stroiki bożonarodzeniowe


Witam...
Dzisiaj pokażę Wam jakie stroiki powstały w mojej pracowni florystycznej :D Są wykonane ze szklanych bombek z dodatkiem kulek styropianowych, na wianku rattanowym i z przepiękną ledową kulą. Zrobiłam fotki w ciemności, zobaczcie jak pięknie się świeci! Wiszący wianuszek wiklinowy ma światełka ledowe. Do kompletu wianek stojący, w środku można postawić świecę np. W tych również wykorzystałam szklane bombki oraz klimatyczny anyż i laski cynamonu :) Stroiki są na sprzedaż gdyby ktoś był zainteresowany. Wystawiłam je na grupach sprzedażowych w Marketplace, ale można również tutaj napisać :)



















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

2 komentarze:

  1. Piękne:)
    ale ten pierwszy mnie osobiście zachwycił;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie, Reniu :) Bardzo się cieszę, że Ci się podobają <3

    OdpowiedzUsuń