poniedziałek, 15 października 2018

Dzień Edukacji Narodowej

Witam...
Wprawdzie Dzień Edukacji był wczoraj, ale nie mogłam pokazać kartek od klas moich dzieci, bo dopiero dziś kartki zostały wręczone. 
Co roku przygotowuję karteczki dla wychowawców, ale też dla pozostałych nauczycieli uczących moje dzieci. Niektórzy nauczyciele powielają się w obu klasach i zawsze mam problem, żeby jeden nauczyciel nie dostał od obu klas takiej samej kartki ( robię je w kilku wersjach kolorystycznych po kilka sztuk). Zawsze tłumaczę chłopcom, które kartki mają dać dla którego nauczyciela, ale trudno im to ogarnąć ;)   W tym roku rozegrałam to inaczej. Zrobiłam kartki od jednej klasy z białą bazą i srebrnym piórkiem, a od drugiej baza ecru i złote piórko. Również kolorystyka obu klas jest inna, więc nawet jeśli nauczyciel będzie ten sam, to kartki się nie powielą :D
Przy okazji składam najserdeczniejsze życzenia, cierpliwości i zadowolenia z pracy dla wszystkich nauczycieli!


Takie kartki dla wychowawczyń 





 




I dla pozostałych nauczycieli 



Panie wychowawczynie dostały również super torby szyte przez "Szycie ozdobne".
Znalazłam  na jej stronie tylko fotkę jednej torby, druga jest szara, ale z napisem "Nauczyciel zaczytany nie ma czasu na sprawdziany" ;) Obie fotki ze strony "Szycie ozdobne"




Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

6 komentarzy:

  1. och Ty pracowita pszczółko ,wiedziałam że będziesz robiła tylko czekałam na efekt końcowy - śliczne pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, a gdybym była nauczycielką Twoich Synów to bym z niecierpliwością wyglądała kolejnego dnia edukacji. Śliczności :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Justynko i Teresko <3 Chłopcy mi dziś powiedzieli, że nauczyciele powiedzieli, że co roku ładniejsze im robię :)Bardzo mnie to cieszy oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń