sobota, 13 października 2018

Serduszka do ślubu


Witam 😊
Kochani, mamy przepiękną polską złotą jesień, ze słoneczkiem rozświetlającym cudne kolorowe liście. Tyle inspiracji wokół nas, więc twórz cie swoje cudowne dzieła i wrzucajcie do nas na bloga I Like Challenges na nasze powakacyjne, jesienne wyzwanie. Zapraszam i zachęcam do udziału!
 Karteczka dotarła do obdarowanych,  więc mogę już śmiało pokazać 😊
Dwie kartki z okazji ślubu. Różowa dla szczególnych nowożeńców 💕❤









Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

5 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to bomba ,cały czas się zachwycam tym Twoimi sercami i zastanawiam się skąd .... są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, kochana, bardzo dziękuję 💕😍 A serduszka te są w polskim sklepie gdzieś kupione - firma by Lene dies. W sumie taka nieznana jakaś....

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Agaszku ,szukałam ,ale nie ma. Ja z tej serii mam muzykantów i krasnale ,ale serca nigdy nie widziałam ,może kiedyś się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja je jakoś przypadkiem wypatrzylam i spodobały mi się 😊 Wygląda na to, że miałam fuksja 😉 Ale może jeszcze się pojawią i sobie kupisz 😊

    OdpowiedzUsuń