piątek, 26 października 2018

Warsztaty część I


 Witam serdecznie...
Już mogę pokazać coś więcej ;) Kwiaty i zieleń, które ostatnio pokazywałam były w większości przeznaczone na warsztaty dla Pań ze Związku Emerytów. To, co mi zostało wykorzystałam na swoje stroiki, ale o tym w innym poście.
 Dzisiaj pokażę pierwszą grupę Pań z Bierutowa. Panie pracowały pilnie pod moim okiem. Przygotowałam dla każdej z Pań zestaw do wykonania stroika na Wszystkich świętych. Zestawy były różne, można było wybrać sobie jakąś wersję kolorystyczną. 



Takie były dwa stroiki wzorcowe moje:




A tak pracowały Panie:


















I stworzyły takie stroiki:













Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

10 komentarzy:

  1. Super nauczyciel, piękne prace powstały

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję 😊 Też uważam, że pięknie sobie Panie poradziły i zrobiły śliczne stroiki 😊💕

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne stroiki, ostatnio robiłyśmy na warsztatach flower- boxy

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Super! Flower boxy teraz są modne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś podoba mi się i nawet byłabym chętna na takie warsztaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana :* To zbieraj u Was grupę i się dogadamy :D

      Usuń
  6. Wspaniałe kompozycje. Gratulacje dla uczestniczek oraz dla nauczycielki :-)

    OdpowiedzUsuń