piątek, 6 lipca 2018

Prezent wymiankowy

Witam...
Sporo czasu w sumie minęło od zlotu Miłośniczek Frywolitki, na który robiłam prezent wymiankowy, ale mam sporo zaległości, więc... wybaczcie opóźnienie.
Na zlocie mamy taka tradycję - oczywiście nie obowiązkową, ale bardzo miło jest wziąć w tym udział - że robimy prezent dla kogoś i od innej osoby otrzymujemy prezent.
Ja zrobiłam pudełeczko ze skarbem 😉 Jakim? Zobaczcie na fotkach 😀 Jako dodatek jest bransoletka, która dokładniej pokażę w osobnym poście 😊
Ostrzegam, że fotek sporo. Wszystkie elementy pudełeczka wykonałam sama, z własnego pomysłu.




















Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊 

11 komentarzy:

  1. OMG so much intricate detail & creative patience !!
    Very inspiring

    OdpowiedzUsuń
  2. Muskaan,thank you very much 😊 Nice to say 💕 I greet you warmly!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superowy prezent ,będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, bardzo dziękuję, kochana 💕 😙

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś jesteś niesamowita. Obejrzałam wszystkie szczeguliki... Musiałam ... Piękne. Ten kiciuś quilingowy... A czarownica? Coś fentastycznego.. nawet noga sterczy jakby za chwilę miała odlecieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny,pomyslowy , dopracowany w każdym szczegole exploding box.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne pudełko wraz z zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie Wam dziękuję 😙 💕 Jest mi bardzo miło! Cieszę się, że moje pudełeczko Wam się spodobało, bo pomimo notorycznego braku czasu, poświęciłam go sporo, żeby dopracować tak, jakbym chciała 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent,a bransoletką jestem zachwycona ❤
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czaderskie pudełko, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  11. Marylko, Haniu bardzo Wam dziekuję! Buziaki 😙

    OdpowiedzUsuń