piątek, 20 lipca 2018

Pierścionki... jeszcze ;)


 Witam...
Jeszcze dwa pierścioneczki zrobiłam. Inspiracja Monarch Jewerly.
U Justynki w lipcu jest nowa zabawa z frywolitki... Pomieszane z poplątanym ;) Niestety na próby przeplatania i plątania nie bardzo mam czas, ale wzór Monarch  Jewerly  też należy do przeplatanek, więc moje pierścioneczki się łapią  :)
I tak oto zgłaszam je do zabawy u Justynki "Kocham frywolitkę" 




i banerek jeszcze :)



Dziękuję za zaglądanie do mnie 😊 Będzie mi miło jeśli zostawisz słówko w komentarzu 😊

7 komentarzy:

  1. Cudne są i zdecydowanie się łapią. Chcę też spróbować i takie zrobić, plan na najbliższy weekend. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, Justynko dziękuję ślicznie 😊💕 Justynka polecam, bo fajnie się je robi, tylko trzeba równo kółeczka zaciągać 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pierścionki, bardzo w moim stylu. Cudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję 😊💕 Wciągają jak nałóg 😁 Zrobiłam ich już chyba kilkanaście 😉 A nosić też się fajnie noszą 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne!!
    już sobie zapisałam do spróbowania, bo te przeplatanki jakoś mi nie wychodzą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu dziękuję 😙💕 Spróbuj, to Ci na pewno wyjdzie 😊

    OdpowiedzUsuń